اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| مهروی‌پور: ارتقای وضعیت فرهنگی شهر با جهاد فرهنگی ویژه محقق می‌شود

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نیاز به جهاد فرهنگی ویژه داریم، باید با همراهی نخبگان فرهنگی، مذهبی به دنبال ارتقای وضعیت فرهنگی شهر، ارتقای هویت ملی و دینی و محلی باشیم‌ و نتیجه حرکتی که شروع می‌شود را سطح شهر به زودی ببینیم.

آشنایی با ۱۳ منتخب شورای شهر نصف‌جهان| مهروی‌پور: ارتقای وضعیت فرهنگی شهر با جهاد فرهنگی ویژه محقق می‌شود

حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون حضور احتمالی در کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: با توجه به سبقه فرهنگی و مسؤولیت‌های فرهنگی که داشتم و ارتباط با حوزه، درخواست و پیشنهاد اولیه‌ام حضور در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی است.

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: نیاز به جهاد فرهنگی ویژه داریم و با همراهی نخبگان فرهنگی، مذهبی باید به دنبال ارتقای وضعیت فرهنگی شهر، ارتقای هویت ملی و دینی و محلی باشیم‌ و نتیجه حرکتی که شروع می‌شود را سطح شهر به زودی ببینیم.

وی تصریح کرد: کمیسیون دومی که برای من در اولویت است، کمیسیون خدمات شهری، بهداشت و سلامت است به این دلیل که سابقه مشاوره در سازمان فضای سبز دارم و ارتباط با مجموعه‌های بهداشت و سلامت هم داشتم.

مهروی‌پور با بیان اینکه پس از مشخص شدن نتایج انتخابات، هر روز در یکی از محلات در خدمت مردم بودیم، افزود: در این جلسات ضمن تشکر و قدردانی، گفت‌وگوی مستقیم با آن‌ها داشتیم و از معضلات و مشکلات پرسیدیم تا بتوانیم در قالب طرح‌ها، لوایح و... رابط خوبی بین مردم و مجموعه شهرداری باشیم.

جلسه منتخبان شورای ششم با معتمدین محله زینبیه

منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان هم‌چنین یادآور شد: روز گذشته در محله مهدیه زینبیه با معتمدین محله جلسه داشتیم که چنین دیدارهای چهره به چهره هم یکی از راه‌های مرسوم برای ارتباط موثر با مردم است، البته می‌توان از فضای مجازی هم استفاده کرد که این مسأله را هم در قالب یک طرح پیگیری خواهم کرد.

وی عنوان کرد: هنگامی که به عنوان عضو رسمی شورای اسلامی شهر اصفهان کار خود را آغاز کردیم، می‌توان با کمیته‌های نظارتی و سامانه‌هایی که تعریف شده با مردم ارتباط گرفت.

مهروی‌پور خاطرنشان کرد: در هفته گذشته نیز با جمعی از اساتید و هیأت علمی دانشگاه ارتباط و جلسه داشتیم، با نخبگان حوزوی نیز جلساتی داشتیم.

 

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور منتخب دهه شصتی و جوان شورای ششم است که سابقه سه سال مدیریت بر مجموعه تاریخی مذهبی تخت فولاد اصفهان را در کارنامه دارد و از سال گذشته به‌عنوان کارشناس منطقه هشت شهرداری اصفهان فعالیت کرده است.

وی با مدرک کارشناسی ارشد تاریخ اسلام در حال تحصیل درس خارج در حوزه علمیه استان اصفهان است و در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی به‌عنوان مسؤول دفتر مجمع نمایندگان استان و در دوره نهم و دهم به‌عنوان مشاور و مسؤول دفتر نماینده اصفهان در شرق شهرستان فعال بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۱۹/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول